dimarts, 18 de maig del 2010

Spotify gratuït i de lliure accés!

Fins ara calia tenir una invitació per a subscriure's a Spotify, un programa per escoltar música on-line, però a partir d'avui que és de lliure accés. La versió és gratuïta però, us obliga a escoltar alguns anuncis de tant en tant, però sempre podeu abaixar el volum del vostre aparell!



Aprofiteu ara i descarregeu-vos-el, així us podré passar també enllaços i poder compartir discoteques concretes. Només heu d'anar a www.spotify.com.

Feu-vos un compte a l'Spotify perquè en breu us passaré una llista de cançons per aquí, a través d'un enllaç! 

Com a prova us envio per als alumnes de SEGON d'ESO, les dues peces que esteu treballant a francès i que canterem a música: Cançons de francès. Funciona??

12 comentaris:

  1. Adrià Bartuí 1er ESO B20 de maig del 2010, a les 19:01

    M'he fet spotify (bueno, ja el tenia)

    el meu usuari es adrii777 (amb 2 i, i 3 sets)

    m'agradaria saber com puc agregar a la gent per poder recomanar cançons ;)

    ResponElimina
  2. No en tinc ni idea...ho miro i de seguida que ho sàpiga t'ho explico (si ho sap algú abans que ens ho expliqui!)

    ResponElimina
  3. ok, ja em diràs ;)

    ResponElimina
  4. De moment he anat descobrint algunes cosetes, t'explico: pots compartir de forma fàcil i directe amb aquella gent que tinguis com a amiga, al Facebook o al Twitter. D'altra banda, el que pots fer, és anar a una cançó o a una carpeta que hagis creat (a "nueva lista de reproducción"), i amb el botó dret "copiar vínculo HTTP". Quan ho hagis fet, veuràs que no passa res, però ho pots "enganxar" de nou, amb el botó dret, on vulguis, dins d'un blog o dins d'un correu electrònic.

    Si averiguo, com carai fer una llista de contactes dins de l'Spotify, on poder passar directament la música a una llista de contactes t'ho dic (a banda del Facebook, que ja et dic que es pot fer).

    Si jo comparteixo amb vosaltres alguna biblioteca de música us ho penjaré al blog, però haureu d'estar subscrits al Spotify!

    Salut.

    ResponElimina
  5. ok, recomano l'spotify, jo també estic miran't com fer-ho ja que no tinc facebook :D

    Adrià

    ResponElimina
  6. per cert, he probat aixó de francès que has posat i si que funciona ;)

    ResponElimina
  7. ya tinc l'spotify, no esta malament.
    m'he descarregat el open que es l' unic gratis que hi ha, perque yo n'he vist cuatre.
    adeeeeeeeeuu Joan

    ResponElimina
  8. raul, posa ccom et dius ;)

    ResponElimina
  9. Joan ja me he instalat el spotify,pero tinc una kuenta al spotify pro no em deixa entrar..
    Adeu

    ResponElimina
  10. em dic Raaauliiyo0
    perque ho vols saber?

    ResponElimina
  11. nose Raúl, doncs perque em pensava que podia fer-me amic teu...
    Aquesta és una cançó que li agrada al Carlos Moreno, (que si mira algun dia el blog) podrà escoltar :

    spotify:local:DIA+SEXTO::Los+40+subnormales:265

    http://open.spotify.com/local/DIA+SEXTO//Los+40+subnormales/265

    poso 2 links perquè nose quin és el que va bé.

    ResponElimina
  12. ok adri.
    Ya la havia escoltat amb el
    teu movil xdd :)
    adeeeeu
    PD: el nom del Raaauliiyo0 es el meu xdd

    ResponElimina