dimarts, 11 de maig del 2010

CC i CI. El Testament d'Amèlia

Aquí teniu la partitura i la lletra del 'Testament d'Amèlia'. Ja heu vist per quin motiu l'Amèlia està tant malalta?

Us recordo que les digitacions agudes són igual que les greus però amb mig forat al forat del darrera (per a les flautes amb digitació barroca, el fa agut és mig0-12346). Practiqueu l'escala de la, amunt i avall, avall i amunt...!


L'Amèlia està malalta,
la filla del bon rei.
Comtes la van a veure.
Comtes i noble gent.
Ai, que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Filla, la meva filla,
de quin mal us queixeu?
El mal que jo tinc, mare,
bé prou que me'l sabeu.
Ai, que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Filla, la meva filla,
d'això us confessareu.
Quan sereu confessada
el testament fareu.
Ai, que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Un castell deixo als pobres
perquè resin a Déu.
Quatre al meu germà en Carles.
Dos a la Mare de Déu.
Ai, que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
I a vós, la meva mare,
us deixo el marit meu
perquè el tingueu en cambra
com fa molt temps que feu.


Ai, que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada