Us passo als alumnes de 2n del crèdit de Conjunt instrumental la melodia d'Oh Freedom, gravada amb flauta perquè us resulti més fàcil d'aprendre-la. Ànims que el concert de St. Jordi s'acosta!
Partitura per flauta i acords per guitarra:
Aquesta cançó va ser famosa perquè la cantant Joan Baez la va cantar en una famosa manifestació que va haver-hi a Washington (28 d'agost del 1963), demanant feina i llibertat. Aquesta manifestació serà molt recordada per les paraules de Martin Luter King en defensa de les llibertats del poble afroamericà:
"A vosaltres, avui us dic, amics meus, que malgrat les dificultats d'avui i demà, jo encara tinc un somni. És un somni profundament arrelat en el somni americà. Tinc un somni que un dia aquesta nació s'alçarà i viurà el veritable significat del seu credo: Creiem que aquestes veritats són evidents per si mateixes: que tots els homes són creats iguals".
Aquí teniu la versió de la classe amb les improvisacions d'en Joel, en Marcos, en Jialuo i en Filip. A tots vosaltres, felicitats!
divendres, 9 d’abril de 2010
CI2. Oh Freedom
Etiquetes de comentaris:
Conjunt instrumental,
flauta
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada